fredag 7 augusti 2009

TGIF!

ja, tack gode gud för att det är fredag! vad jag har längtat, fastän tiden går så fort. Jag skulle behöva vara lite mer ledig, eller åtminstone få lite fler timmar på dygnet. Jag har köpt ny färg, har massa idéer, filmer som väntar på redigering, dukar som väntar på målning men ingen tid över. Dessutom har jag inte så mycket att göra på jobbet (jag jobbar för snabbt, så jag får slut på uppgifter) så att sitta på kontoret åtta timmar om dagen känns så bortkastat. Men snart börjar jag plugga igen, då har jag inga timmar jag måste skriva upp, då behöver jag inte sitta av tiden.

Kolla in vår jobb-blogg dårå! Det är där mina kreativa idéer hamnar, paint på arbetstid <3

1 kommentar:

  1. OMG FIRST !!!
    fast detta är ju ingen utmaning..

    ZOMG ZOMG FIRST FIRST GZ GZ
    puss
    tihi

    SvaraRadera