måndag 3 augusti 2009

hur min frisyr gick från disaster till win

jag råkade klippa mig igen. Jag var i trollhättan och hälsade på camilla och råkade platta håret (något som ofta händer i camillas sällskap). Så när jag kom hem såg jag hur hemskt ojämnt det var, efter de otaliga gånger jag har klippt det själv lite här och där. Så jag började klippa. Jag var noggrann och systematisk, och sen tog jag en dusch. Det jag inte räknat med (men som jag borde lärt mig vid det här laget) var att håret blev kortare när det lockade sig som vanligt igen. Det var alldeles för kort, jag såg ut som en svamp eller en retard, välj själv.
Så skulle jag gå ut och ville vara snygg och ja, håret var ju snyggt när det var platt. Så plattade jag det och råkade lägga benan åt fel håll. Plötsligt så blev frisyren epic win! oh yeah!

3 kommentarer:

  1. megaepicoptimusprime win det där!1 <3

    //apan

    SvaraRadera
  2. du ser ut som en popstjärna på mittenbilden. du får en nyklippresent på torsdag.

    //räjser-lars

    SvaraRadera