måndag 27 juli 2009

Resan till Tyskland!

Så, då har jag varit och träffat min syster och fått tillbaka mina bilder från resan. Det var för övrigt en mycket trevlig helg med fest hos pappa, massa hundar samt bad. Men nu ska jag berätta för er om resan alltså. Vi börjar med resan ner till Munchen.

Vi åkte färja från Göteborg till Kiel. Vi var glada och suddiga.

Helena och Linuns fotade för glatta livet.

Systrarna cp

Såhär glad var pappa över att han äntligen hade köpt sig en hund.

vi har inte ännu lämnat göteborg

Helena frös, så jag lånade ut min tröja.

Tyvärr hade jag bara en.

Papi

Helena frös mer, så även linus fick offra ett plagg.

I tyskland hittade vi någon sorts zoo där det eventuellt fanns en elefant. Det fanns i alla fall gulliga, ulliga minihästar.

Jag plockade en bukett fyrklöver till min far.

Även helena fick en

mmm... öl....

mm...

Vi stannade och drack kaffe på gasthaus Popp

I tyskland vet dom hur man ställer saker på långa, raka rader.

Linus är så smatr.

hö hö

Bodil fick champagne.

Bodil smygfotade jultomten

Pappa blev lite trött.

2 kommentarer:

  1. hur man ställer saker på långa, raka rader

    HA HA HA HA
    :DDD

    SvaraRadera
  2. Väldigt fina bilder, kamrat!

    SvaraRadera