måndag 20 juli 2009

Polen

kära vänner, då är jag hemma igen. Borta bra men hemma bäst. Det är skönt att vara hemma, skönt att förstå språket, skönt att ha sin egen lägenhet, sin egen dusch.

Jag tänkte visa massa bilder, men tyvärr ligger de flesta på Bodils data eftersom mitt minneskort var för litet. Jag hade dock några bilder kvar på kameran, så lite får ni se. Vi kom till Polen, och stannade för att övernatta i en liten stad som ingen minns namnet på. Jag och Helena slogs av att vi plötsligt hade hamnat mitt i kreml high. Hotellet vi övernattade på såg riktigt skabbigt ut på utsidan, men insidan var faktiskt riktigt fräsch. Men bilder då, varsågoda:
Vi köpte fina cigaretter


Kreml High








1 kommentar:

  1. TAck för bilderna, en fin cykel han måste vara speciell!

    //APAN

    SvaraRadera