söndag 28 juni 2009

kompis det går bra nu

Igår hade min syster inflyttningsfest (äntligen). Hon hade en ny fin soffa som jag genast spillde vin på. Festen var mycket trevlig, vi startade med picnic på gården där vi satt och löjlade oss en lång stund. Sen gick vi in, helena skulle duscha och jag passade på att hjälpa henne städa (helena, allt du letar efter ligger i den där ikealådan med hål i, den man kan sitta på).
Eftersom jag varit bakfull hade jag spenderat den största delen av lördagen på condeco med en stor islatte och en kompis, och hade därför lite väl mycket överskottsenergi på festen sedan. Vi satt och skojade om att kvällen skulle ha ett motto, och jag gjorde en skylt med det mottot på som jag ställde på toaletten:

Efter en liten stund blev jag rastlös igen och dekorerade även spy-hinken som stod strategiskt utplacerad. Pappa illustrerar:

För övrigt har jag varit på hönö idag, solat och badat och så. Vally badade också (och klev i bajs). Jag var där med två av bröderna Salazar samt Emil och hans flickvän Amanda. Alla badade utom amanda, alla brände sig i solen utom Angelo. Sen åt vi glass.
Tack alla för en skitbra helg! Ett speciellt tack till min fru som förgyllde fredagskvällen :*

2 kommentarer:

  1. tack för senast, helg är bra skit

    www.segger.mine.nu/stuff/year.png
    jag och rita är inte så värsta tajta. men jag tycker om paint (:
    se det som en utmaning, måla "göteborg" (:

    SvaraRadera
  2. awww kräkas är helt ok, nice babycake!

    SvaraRadera