torsdag 18 juni 2009

acknowledgement

Nu var det ett tag sen jag bloggade, men jag har liksom inte gjort så mycket.
Jag vill dock skryta lite, jag blev så löjligt glad och stolt:
Det finns en konstnär i Göteborg, Camilla Engman, som har en blogg med tusentals läsare (enligt "details" på google reader i alla fall). I tisdags upptäckte jag det här inlägget, och jag studsade till i min skrivbordsstol och började tramsade runt, skickade länken till alla jag känner, kommenterade inlägget och nu skriver jag här om det. Precis som man verkligen inte borde när det gäller sådana här saker. Men vad ska man göra liksom, när ens idol uppmärksammar något man har gjort?

2 kommentarer:

  1. Nice, grattis! :) Jag gillar verkligen konsten, mer street-art till folket!

    SvaraRadera
  2. wooow, värsta fräckt. jag blir stolt och har berättat för dem här trots att jag inte gjort ngt av det. bara för att du är du och för att du är min syster. woow. grattis

    SvaraRadera