måndag 11 maj 2009

Sture, välkommen till familjen!

Sture i egen hög person

Som ni såg i ett annat inlägg, så har jag en ny familjemedlem!



Jag tänkte nu presentera honom lite närmare genom en intervju:
-Välkommen Sture!
-Åh, tack, tack så mycket.
-Hur trivs du såhär långt?
- Åh, jag har mest spanat på grannarna. Och på änderna som tror att pölen nedanför är en sjö.
Sture träffar Nils-Arthur och Kinesen

-Jag ser att du har träffat Nils-Arthur och Kinesen. Hurdant var ditt första intryck av dem?
-Nils-Arthur är rätt så oseriös. Jag pratade om att jag saknar Erica (Stures fru, reds anm.), men han bara skrattade åt mig... Kinesen däremot, det är en stilig karl.
Vally och Sture spanar

-Du har även träffat Vally?
-Ja, vi brukar spana på grannar och änder tillsammans.
-Vad är din favoritmat?
-Jag är gjord av plast.
-Vad gör du om fem år?
-Om fem år lever jag loppan på Ibiza.
-Oj, Ibiza, hur ska du komma dit?
-Jag flyger såklart.
-Men du är ju gjord av plast?
-Jag är gjord av plast.

Vally ger menande blickar

Avslutningsvis ger jag Vally lite utrymme att kommentera vår nya flamingo:
*slick*

5 kommentarer:

  1. -Men du är ju gjord av plast?
    -Jag är gjord av plast.

    hahaha :D. du är så fin elisabet.

    SvaraRadera
  2. hahaha. jag skrattar lika mycket.

    SvaraRadera
  3. bästa inlägget jag läst :D

    /mst

    SvaraRadera