fredag 8 maj 2009

ett bra beslut

oh, well, hello there. Om en vecka är det göteborgsvarvet, men trots min hurtiga inställning tidigare i våras så kommer det nog inte bli av. Jag har varit förkyld sen i påskas, det blev lite bättre, men då tränade jag och så blev det sämre igen. I protest mot detta har jag tagit upp rökningen igen, och jag är mycket nöjd med det beslutet.
Och nu är det alltså en vecka kvar. Nån som vill ha en plats i startgrupp 18 (bland stavgång och rullatorer)?

Jag har en liten lista till er, en lista över några favvo-konstnärer! Det ni, det är pretto för en blogg, men låt gå:
  • Egon Schiele
  • Helene Scherfbeck
  • Edward Munch
  • Gustav Klimt
  • Henri Toulose-Lautrec

2 kommentarer:

  1. Även om du inte springer själv kan du ju komma med och heja på oss andra trötta.

    SvaraRadera
  2. ja det måste du faktiskt.

    SvaraRadera