söndag 22 juni 2008

människor


Det här är maria. Hon är en såndär bra människa, <3<3<3. Maria var hos mig några dagar, och hon kommer tillbaka ikväll! en morgon väckte hon mig genom att imitera Vally, slängde sig i min säng och kramades och pussades. Slickade mig dock inte i örat, men det är jag ganska glad för. Maria är bra.
Det finns så många bra människor.

Jag har varit ganska ledsen hela veckan (inte bara för att jag inte haft internet :P). En person sa vissa saker till mig som jag blev väldigt ledsen för. Och det är svårt att bara glömma vad någon sagt, även om den personen säger att den inte menade det, även om den personen säger förlåt och det var inte meningen. Det som har uttalats högt finns på något sätt kvar. Jag hoppas jag slutar vara ledsen snart, det är inte ens roligt.

En annan person gjorde en hemskt stor sak av sina känslor (för mig) i förra veckan. Men det var inte värre än att han raggade upp en tjej och tog med sig henne som date på en fest vi båda var på. Hon var hemskt söt, men tyvärr verkade hon sakna personlighet. Ibland undrar jag hur (och med vad :P) människor tänker, men jag skrattade mest åt det (and also some loss of respect).

Midsommar var förresten underbar. Jag var glad och full i princip hela dagen och till sist fick jag sova på sebbz soffa, eftersom markus hade åkt hem med mina nycklar och inte orkade komma tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar