onsdag 18 juni 2008

dröm om december 2007


internet säckade ihop igen. nu är det dags att knacka på hos grannarna.
sitter på condeco och väntar på en vän som kommer och hälsar på. Hon borde komma snart för jag måste verkligen gå på toa (hon ska alltså passa datorn, sitter ju på cafe och allt).
Jag är rätt så trött. Jobbiga saker tar på krafterna. Jag citerar min fru: "känslor är så december 2007". Sluta med sånt strunt. Jag är kär i öl.
Det blåser mycket ute. Bara jobba en dag till, sen är det midsommar. Räknade ut att jag bara har totalt fem veckor kvar att jobba. totalt. När jag började i mars kändes det som en väldigt lång period att jobba, men det har gått rätt så snabbt, och det känns som att livet i hjo bara var en dröm. Fast så känns nästan hela livet när jag tänker efter. Som en dröm. Var det verkligen jag? Var det verkligen så?

2 kommentarer:

  1. väldigt fin bild, ska lätt coppa.

    SvaraRadera
  2. öh tack. det är inte jag som har gjort den. men tack ändå :D

    SvaraRadera